تامین انرژی پایدار اولویت اول برق حرارتی است

به گزارش پایگاه خبری سیمای انرژی، عبدالرسول پیشاهنگ به منظور بررسی میزان پیشرفت کار پروژه‌ها و فعالیت‌های تعمیراتی و تسریع در رفع چالش‌ها و محدودیت‌های تولید، از نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازدید کرد.

وی در این بازدید پس از شنیدن گزارش پیشرفت کار پروژه‌های آب شیرین‌کن، لایروبی حوضچه آبگیر واحدهای بخار و آخرین وضعیت تعمیرات نیمه اساسی واحد یک بخار، با اشاره به افزایش دمای هوا و ضرورت تأمین برق مورد نیاز مشترکان، بر جدیت بیشتر و تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان بخش تولید و آمادگی کامل واحدهای نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی قبل از ورود به روزهای پیک مصرف تاکید کرد.

پیشاهنگ، تولید پایدار انرژی و تأمین برق مورد نیاز مشترکان را اولویت اول صنعت برق حرارتی دانست و گفت: در هوای گرم تابستان با توجه به ضرورت استفاده از سیستم‌های سرمایشی، مردم به حق انتظار دارند که برق مورد نیاز آنان بدون وقفه تأمین شود، بنابراین برای ایفای این رسالت سنگین لازم است تمامی واحدهای نیروگاهی کشور آمادگی کامل را برای تولید حداکثری داشته باشند تا بتوانیم از آزمون دشوار تأمین انرژی در ایام پیک مصرف با موفقیت و سربلند عبور کنیم.

پیشاهنگ در ادامه از پروژه‌های در دست اجرای شیرین‌سازی آب دریا (BWRO۲)، لایروبی حوضچه آبگیر واحدهای بخار، تعمیرات نیمه‌اساسی واحد یک بخار، پمپ‌خانه آب دریا و کارگاه تعمیرات بازدید کرد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.