رسانه‌های عبری: حزب‌الله خط مرزی را به خط درگیری فعال تبدیل کرده است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پرتاب کوکتل مولوتوف از سوی یکی از فعالان حزب‌الله لبنان به سمت دیوار مرزی نشان دهنده پیشرفت سطح اقدامات تحریک آمیز و تنش‌زای حزب‌الله است.

به گزارش سیمای انرژی، به نقل از شبکه خبری المیادین، سرویس‌خبری شبکه «کان» رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یکی از فعالان حزب‌الله که سوار بر یک موتور سیکلت بود یک کوکتل مولوتوف را به سمت دیوار مرزی پرتاب کرد که موجب خسارت‌هایی به این دیوار شد. وی بعد از آن صحنه را ترک کرد و نیروهای ارتش نتوانستند در زمان مناسب پاسخ بدهند. به نظر می‌رسد که فعالان حزب‌الله از تهدیدات یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که هفته گذشته از مزارع شبعا بازدید کرد، تأثیری نپذیرفته‌اند.

در این راستا رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، حزب‌الله خط مرزی را به یک خط درگیری فعال با تنش دائم تبدیل کرده است.

این رسانه‌ها به تنش در مرزهای شمالی و امکان وقوع جنگ با حزب الله لبنان پرداختند و اعلام کردند، رژیم صهیونیستی در هر جنگی با حزب‌الله لبنان با وضعیتی فاجعه بار روبرو خواهد شد و تهدیدات یوآو گالانت برای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان خنده‌دار است.

آلون آویتار، سرهنگ دوم ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و کارشناس امور عربی به شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: سید حسن نصرالله دستپاچه و سردرگم نیست و می‌بیند که وضعیت اسرائیل شکننده است و شکاف داخلی در حال گسترش است. این شکاف برای سید حسن نصرالله یک فرصت به حساب می‌آید.

همچنین کوبی ماروم، سرلشگر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و کارشناس امور امنیت داخلی گفت: تهدیدات گالانت برای لبنان پوچ و توخالی است. زمانی که طرف مقابل را از نظر نظامی تهدید می‌کنید باید این تهدید قابل باور باشد؛ اما تهدیدات ما تو پوچ و توخالی است.

مرزهای لبنان و اراضی اشغالی به دلیل اقدامات تجاوزکارانه مکرر رژیم صهیونیستی شاهد تنش شدید است. لبنانی‌ها در ماه ژوئیه در منطقه کفرشوبا سیم‌های خارداری را که رژیم صهیونیستی در این منطقه نصب کرده بود، برچیدند و تونلی را در این منطقه تخریب کردند.

همچنین لبنان اخیرا از رژیم صهیونیستی به دلیل اشغال شهرک مرزی الغجر به شورای امنیت شکایت کرد.

حزب‌الله لبنان در واکنش به اقدامات تجاوزکارانه این رژیم در مرزهای لبنان به ویژه محاصره شهرک الغجر دو چادر نظامی را در مزارع شبعا نصب کرد.

نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از افزایش توانایی نظامی حزب‌الله لبنان و ترس از عدم آمادگی برای جنگ آتی به دلیل بحران‌های داخلی رو به افزایش است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نسبت به حوادث غافلگیر کننده‌ای که حزب‌الله برای رژیم صهیونیستی آماده کرده است، هشدار می‌دهند. به دنبال آماده باش در مرزهای شمالی اوری آگمون، از سازمان «رهبران امنیت رژیم صهیونیستی» گفت: وضعیت کنونی شبیه وضعیت قبل از جنگ اکتبر ۱۹۷۳ است.

پیشتر تحلیلگر نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: حضور نیروهای حزب‌الله لبنان در مرزهای این کشور با اراضی اشغالی یادآور حوادث سال ۲۰۰۶ و ربودن دو اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

رسانه درگیری تبدیل

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.