رئیس‌جمهوری به نیرویی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود

به گزارش سیمای انرژی به‌نقل از خبرگزاری میزان، غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌ عالی قوه قضاییه، بیان کرد: عروج ملکوتی رئیس‌جمهور و همراهان وی را به محضر حضرت بقیة‌الله‌ الاعظم‌(عج)، مقام معظم رهبری، مردم عزیز و خانواده‌های محترم معزا تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم که ان‌شاءالله این ارواح پاک و ملکوتی با انبیا عظام، اولیا و شهدای کربلا محشور باشند.

وی افزود: امیدواریم همان‌طور که همیشه فضل پروردگار متعال شامل حال این امت و کشور و مردم بوده، در این ضایعه بزرگ و این عروج نیز خداوند آنچه را بهترین است برای این کشور و مردم مقدر فرماید.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: جناب آقای رئیسی پیش از ریاست‌جمهوری، تقریباً غیر از مدت کوتاهی، عمدتاً در مراجع و مراکز مختلف قضایی حضور داشت و در سال‌های اخیر نیز به نیرویی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود. ان‌شاء‌الله ایشان با انبیا، اولیا و شهدا محشور شوند و خداوند به ما نیز توفیق دهد که بتوانیم به‌صورت خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در مسیر پیشبرد امور کشور حرکت کنیم.

محسنی اژه‌ای تأکید کرد: مقام‌ها و مسئولان ذی‌صلاح قضایی در شوراهای‌ عالی و نشست‌های شورای امنیت کشور و سایر شوراها و نشست‌های مربوطه، حضوری فعال و مستمر داشته باشند و با مسئولان و دستگاه‌های ذی‌صلاح کشور در امر تحکیم امنیت نیز همکاری مجدانه‌ای را برقرار سازند. قطعاً تمام امور کشور کمافی‌سابق با قدرت و تدبیر انجام خواهد شد و اهتمام مسئولان امر به این مهم بیش از پیش خواهد بود.

منبع : شانا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.