شهید جمهور دوران مسوولیت خود مجاهدانه در مسیر خدمت به مردم بود

به گزارش پایگاه خبری سیمای انرژی، محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی شهادت خادم ملت و «شهیدجمهور»، سیدابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

در پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ
فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا
(احزاب، ۲۳)

سانحه دلخراش و شهادت خادم‌الرضا رئیس‌جمهور محبوب ملت ایران و جمعی از همراهان ایشان مایه تأثر و تألم فراوان مردم ایران گردید و داغ جانسوزی بر قلوب مؤمنین وارد نمود.

شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در تمامی دوران مسئولیت خود، مجاهدانه، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، صادقانه و خالصانه در مسیر خدمت به مردم شریف ایران و میهن‌اسلامی و در راه اعتلا و پیشرفت کشور ایستاد تا به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

بی‌شک صنعت نفت ایران تلاش‌ها و پیگیری‌های دغدغه‌مندانه ایشان را در دوران خدمت فراموش نخواهد کرد و قطعاً مسیر پرافتخار خدمتگزاری رئیس‌جمهور مردمی را با تمام توان ادامه خواهد داد.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه شهادت جانسوز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر (عج ا… تعالی فرجه الشریف)، محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان برای آن ارواح مطهر آرامش و علو درجات مسئلت دارم.»

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.