پوتین اخبار حادثه بالگرد رئیسی را با حساسیت دنبال می‌کند

به گزارش حوزه دولت پایگاه خبری سیمای انرژی، ایگور لویتین شامگاه یکشنبه در پی سانحه بالگرد آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور و هیئت همراه در تماسی تلفنی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای پوتین رئیس جمهوری روسیه از ابتدای این سانحه اخبار را با دقت پیگیری می‌کند و من امشب حامل پیام همراهی، نگرانی و همدلی او با شما و ملت ایران  هستم.

دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه افزود: آقای پوتین به محض دریافت اخبار این سانحه از من خواست تا آقای کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران را به کاخ کرملین دعوت کنم و رسما اعلام کنیم تمام ظرفیت‌های روسیه برای کمک به کشور دوست ما؛ ایران آماده ارائه است.

مخبر در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از پیگیری ها و اعلام آمادگی روسیه برای کمک به ایران درپی حادثه بالگرد رئیس جمهور گفت: از دولت، ملت روسیه و شخص آقای پوتین سپاسگزارم و امیدوارم اخبار خوبی را برای مردم ایران و دوستداران جمهوری اسلامی در ساعات پیش رو داشته باشیم.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: پیگیری های مجدانه و نگرانی آقای پوتین و مقامات عالی روسیه در پی  این اتفاق، نشان از عمق دوستی دو رئیس جمهور و همچین دو ملت دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.