پایداری شبکه سراسری گاز خراسان رضوی پس از سیل/ قعطی‌های موردی ناشی از تخریب علمک، به‌زودی برطرف می‌شوند

به گزارش سیمای انرژی به نقل از شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری با اعلام این خبر بیان کرد: مطابق پیش‌بینی‌های پیشین و از ابتدای آغاز بارندگی روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) امسال، همه اداره‌های گاز در مناطق مشهد و نواحی شهرستان‌ها در آماده‌باش کامل هستند و به لطف خدا و پایش لحظه‌ای، شبکه سراسری گاز استان عملیاتی شدند

وی افزود: مواردی از قطع گاز ناشی از تخریب دیوار منازل و علمک گاز گزارش شده است که بخش عمده آنها از شب گذشته تاکنون تعمیر و باقیمانده به تعداد تقریبی ۲۰۰ علمک یا اشتراک تا ظهر امروز برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: در برخی از نقاط روستاهای تابع شهرستان فریمان به‌دلیل تخریب دیوار پشت علمک جریان گاز مشترکان با هدف رعایت مسائل ایمنی و حصول اطمینان از نبود وجود خطر (قطع شده بود که باقیمانده این موارد تا ظهر امروز پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت) وصل می‌شود.

افتخاری تصریح کرد: خراسان رضوی دارای ۹۷ شهر ۲۷۱۰ روستای گازرسانی‌شده با دو میلیون و ۷۰۰مشترک است که با همکاری مردم و مسئولان هم اکنون جریان گاز همه شهرها و روستاها پایدار و برقرار است.

وی تأکید کرد: شهروندان می‌توانند برای اعلام گزارش حوادث مرتبط با قطع یا نشست گاز در طول مدت شبانه‌روز با تلفن ۱۹۴ مرکز امداد شرکت گاز خراسان رضوی تماس بگیرند.

منبع : شانا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.