تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی

به گزارش سیمای انرژی، احمد باهوش با تبریک به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

>>> بیشتر بخوانید؛

از افزایش جذب سرمایه تا قراردادهای تازه با دانش‌بنیان‌ها؛ مجتمع گاز پارس جنوبی در سالی که گذشت

وی در ادامه به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، کارگران ارزشمند، متخصصان و کارکنان ارتش بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی برای پیشرفت اقتصادی کشور برنامه‌ریزی و امسال بهترین دستاوردها را در مسیر عزت و سربلندی کشور ثبت می‌کنند.

باهوش یادآور شد: همسو با اهداف راهبردی، با انجام آموزش‌های لازم به‌منظور افزایش سطح دانش و توانمندسازی کارگران مجتمع در بخش‌های مهم شغلی اچ‌اس‌ئی، بازرسی فنی، بازرگانی، برق و ابزار دقیق، تعمیرات مکانیک، کارگاه مرکزی، خدمات انسانی و سرمایه انسانی بهترین عملکرد در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

منبع : شانا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.