اکثر ساکنان اراضی اشغالی از نتایج جنگ ناراضی هستند

نتایج یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی فلسطین حاکی از این است که بیشتر صهیونیست‌های این مناطق پس از گذشت شش ماه از آغاز حملات به نوار غزه، از نتایج جنگ ناراضی هستند.

به گزارش سیمای انرژی، نتایج نظرسنجی روزنامه عبری‌زبان «معاریو» که امروز (یکشنبه) منتشر شد، نشان می‌دهد که بیشتر ساکنان اراضی اشغالی پس از گذشت شش ماه از آغاز حملات به نوار غزه، از نتایج جنگ ناراضی هستند.

طبق این نظرسنجی، ۶۲ درصد از ساکنان اراضی اشغالی از نتایج جنگ فعلی علیه نوار غزه ناراضی بوده و در مقابل ۲۹ درصد اعلام کردند از وضعیت جنگ راضی هستند، ۹ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی هم گزینه «نمی‌دانم» را انتخاب کردند.

این نظرسنجی سوم آوریل توسط یکی از پژوهشکده‌های رژیم صهیونیستی با مشارکت ۵۲۸ فرد بالای ۱۸ سال به‌عنوان نمونه‌ای از شهرک‌نشین‌های ساکن مناطق مختلف فلسطین اشغالی انجام شد.

شرکت‌کنندگان باید به این سوال پاسخ می‌دادند: «این روزها شش ماه از جنگ گذشته است. زمانی که به شکل کلی به این جنگ نگاه می‌کنید، از نتایجی که تاکنون رقم زده، راضی هستید یا ناراضی؟»

این نظرسنجی در حالی انجام شد که ارتش رژیم صهیونیستی با وجود گذشت شش ماه از حملات بدون اینکه بتواند هیچ یک از اهداف اعلام شده جنگ و در راس آنها بازگرداندن اسرا را محقق کند، خسارات و تلفات گسترده‌ای را در جبهه‌های مختلف متحمل شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.