اذعان ارتش اشغالگر به محدود بودن موفقیت در تبادل اسرای صهیونیست

یکی از مسؤولان ارتش رژیم صهیونیستی عملیات آزادی اسیران صهیونیست و تبادل آنها با اسرای فلسطینی را موفقیتی محدود توصیف کرد.

به گزارش سیمای انرژی، سخنگوی نظامی این رژیم در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز اظهار کرد: ارتش عملیات آزادی گروگان‌ها(اسرای صهیونیست) را کلید زد اما این موفقیت محدود بود «البته این هرگز اراده ما را ضعیف نخواهد کرد.»

از سوی دیگر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم سه بار درخواست روسای دستگاه‌های امنیتی برای بررسی مرحله پس از جنگ در غزه را رد کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود که رهبران دستگاه‌های امنیتی این رژیم از هفتم اکتبر سه بار از نتانیاهو خواستند جلسه ویژه‌ای را برای بررسی سناریوهای آتی درباره سرنوشت غزه و کنترل آن بعد از پایان جنگ برگزار کنند اما نتانیاهو با این مساله مخالفت کرد.

دیوید بارنی، رئیس موساد، رونن بار، رئیس شاباک و هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش خواهان مذاکره درباره روز بعدی جنگ شده بودند، اما نتانیاهو با این مساله مخالفت کرده بود.

روسای دستگاه‌های امنیتی تاکید کرده بودند که زمان برای ارتش رژیم صهیونیستی در حال تمام شدن است و باید تصمیماتی را درباره مابعد جنگ بگیرند به ویژه اینکه دولت آمریکا نیز خواهان توضیحاتی در این خصوص شده‌است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.