کارکنان صنعت حفاری با روحیه جهادی کار می‌کنند

به گزارش سیمای انرژی به نقل از شرکت ملی‌ حفاری‌ ایران، حمیدرضا گلپایگانی در نشست مدیران و رؤسای عملیاتی و ستادی شرکت که با حضور فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) و جمعی از بسیجیان شرکت به‌منظور معرفی فرمانده جدید پایگاه‌ مقاومت‌ بسیج این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: کار و همت مضاعف، بی‌وقفه و شبانه‌روزی همکاران در بیش از چهار دهه گذشته، نقش اساسی در اکتشاف و تولید نفت و گاز و بالندگی صنعت نفت کشور داشته است.

وی اظهار کرد: بسیجی با دل و جان برای رشد، تعالی، توسعه و سرافرازی کشور و اعتلای نظام، پای کار است و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی‌ حفاری‌ ایران با بیان اینکه بسیجیان اخلاق‌مدار و پرتلاش در میدان هستند و به‌دنبال حل مشکلات همه توان خود را به‌کار گرفته‌اند، گفت: از ویژگی‌های بسیج ترویج فرهنگ اسلامی، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی کار کردن است.

گلپایگانی همچنین با توجه به‌ وجود مجتمع‌های آموزشی شهدای‌ حفاری، برنامه‌ریزی مدون و متنوع برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور را از اولویت ‌های بسیج شرکت ملی‌ حفاری‌ ایران دانست.

در این نشست سرهنگ حسن باقری، فرمانده مرکز بسیج‌ شهید تندگویان با بیان اینکه پایگاه مقاومت‌ بسیج شرکت ملی‌حفاری‌ ایران از پایگاه‌های فعال و موفق این مرکز به‌شمار می‌آید، با اشاره به اهمیت کار و جایگاه شرکت ملی‌ حفاری‌ ایران در صنعت نفت و تأکید بر اهمیت تولید در کشور، مدیران را فرماندهان میدان تولید و بسیجیان را تلاشگران این میدان توصیف کرد.

وی کار در بسیج را مایه افتخار دانست و گفت: هدف بسیج خدمت است و سازمان‌ها و دستگاه‌ها می‌توانند از این ظرفیت ارزشمند برای توسعه برنامه‌ها استفاده کنند.

در ادامه این نشست محمد دانشی، فرمانده سابق پایگاه مقاومت‌بسیج شرکت گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده ارائه و مهدی علیمردانی فرمانده جدید درباره برنامه‌های سال ۱۴۰۲ پایگاه توضیح داد و در پایان گلپایگانی و سرهنگ باقری با اهدای لوح سپاس از زحمات دانشی قدردانی کردند.

منبع : شانا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.