شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه همدان به ۳۷ باب رسید

به گزارش سیمای انرژی به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه در این باره گفت: این جایگاه با هدف تسهیل دسترسی و رفاه حال هم‌وطنان عزیز در ناحیه مرکزی با عرضه فرآورده‌های بنزین و نفت‌گاز به‌طور رسمی افتتاح شد.

وی افزود: با افتتاح این جایگاه، تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌ نفتی ناحیه مرکزی به ۳۷ باب و در مجموع تعداد جایگاه‌های استان به ۱۲۹ باب رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان اضافه کرد: اکنون از تعداد کل اشاره‌شده ۱۳ جایگاه بنزین، ۱۱ جایگاه بنزین و سی‌ان‌جی، ۱۲ جایگاه بنزین، نفت‌گاز و سی‌ان‌جی، ۶۷ جایگاه بنزین و نفت‌گاز، ۲۴ جایگاه سی‌ان‌جی و دو جایگاه نفت‌گاز عرضه می‌کنند.

روستایی ادامه داد: این مجتمع خدماتی - رفاهی بین‌راهی با زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر و ۲ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا، دارای چهار مخزن ذخیره‌سازی است. برای راه‌اندازی این جایگاه با احتساب هزینه خرید زمین، مبلغی حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این جایگاه در مسیر آزادراه ساوه - همدان دارای هشت تلمبه دونازله (چهار تلمبه بنزین و چهار تلمبه نفت‌گاز) است و در مجموع امکان سوخت‌گیری هم‌زمان ۱۶ دستگاه خودرو وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بیان کرد: در مرحله نخست امکاناتی از جمله رستوران، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، هایپرمارکت، کافی‌شاپ، سوغات‌سرا، سوهان‌پزی و فست‌فود راه‌اندازی شده و در فاز دوم عرضه سی‌ان‌جی و تأسیس سوئیت‌های اقامتی در دستور کار است. در فاز اول بهره‌برداری از این مجتمع به‌طور مستقیم برای حدود ۳۰ نفر اشتغال‌زایی شده است.

روستایی همچنین از پیاده‌سازی کامل زیرساخت‌های موردنیاز طرح کهاب در جایگاه پارس و اجرای مراحل سه‌گانه این طرح در این پمپ بنزین خبر داد.

در آیین گشایش این جایگاه عرضه سوخت، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: خدماتی شایسته‌ در حوزه سوخت‌رسانی انجام شده و از زحمات مجموعه قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خبرهای خوشی در حوزه عمران، آبادانی و توسعه برای شهرستان فامنین وجود دارد، تأکید کرد: ما باید در مسیر توسعه گام برداریم و از طرح‌های توسعه‌ای سرمایه‌گذاران استقبال کنیم.

وی تأکید داد: بیشتر تقاضاهای مردم برای راه‌اندازی کسب‌وکار در سامانه ملی درخواست مجوزها تأیید خواهد شد و مانعی در این راه وجود ندارد.

بر پایه این گزارش، در این آیین که با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی، حجت‌الاسلام غفاری، امام جمعه شهر فامنین، مدیر و مسئولان منطقه همدان و سید روح‌الله حسینی، فرماندار فامنین و دیگر مدعوین برگزار شد، به همت روابط عمومی منطقه نمایشگاهی تبلیغی به‌منظور پیاده‌سازی سیاست‌های غیرقیمتی وزارت نفت و تحقق مسئولیت اجتماعی شرکت و ترغیب مردم به خرید الکترونیک گاز مایع، راهنمای چگونگی دسترسی شهروندان به کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها، سامان‌دهی و مدیریت عرضه این فرآورده‌ و اجرای رویکرد نوین نظام توزیع فرآورده‌های نفتی، در محل برگزاری مراسم بر پاشد.

جایگاه «پارس» در کیلومتر ۶۵ مسیر برگشت اتوبان همدان – ساوه واقع شده است. هموطنان و هم‌استانی‌های شریف با نصب نرم‌افزار «باک» BAAK.NIOPDC.IR در گوشی‌های هوشمند می‌توانند محل جغرافیایی، همچنین امکانات و نوع عرضه ۱۲۹ جایگاه عرضه سوخت استان همدان را پیدا و برای سوخت‌گیری به نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین مراجعه کنند.

منبع : شانا
برچسب ها :

جایگاه منطقه همدان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.