حزب‌الله لبنان: مقاومت باعث شده دشمن قبل از افتادن به فکر جنگ از ترس هزار بار به خود بلرزد

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت که مقاومت امروز بهترین روزهایش را پشت سر می‌گذارد و این درحالی است که رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت خود قرار دارد.

به گزارش سیمای انرژی، به نقل از پایگاه خبری العهد، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان درباره تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای برگزاری رزمایش با هدف شبیه‌سازی جنگ با محور مقاومت طی روزهای آتی اظهار کرد: مانورهای نظامی اسرائیل که تا چند روز دیگر برگزار می‌شود، نشان‌دهنده قدرت آن نیست، بلکه بیانگر ضعف، ترس و ناامیدی رژیم و نگرانی شهرک‌نشینان آن است.

وی تاکید کرد: توانایی و قدرت مقاومت باعث می‌شود که دشمن پیش از فکر کردن به راه اندازی جنگ علیه لبنان هزار بار از ترس به خود بلرزد.

وی تاکید کرد: طرف اسرائیلی می‌داند که ما از آن نمی‌ترسیم و این دشمن است که باید بترسد. اگر اسرائیل فکر می‌کند که جنگ بزرگ فقط با فلسطینی‌ها یا لبنانی‌ها خواهد بود، سخت دچار اشتباه شده است.

قاووق ادامه داد: اسرائیل امروز معادله بازدارندگی را خوب پذیرفته است؛ چراکه می‌داند هر اقدامی از سوی آن، پاسخی در همه جبهه‌های نبرد را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اسرائیلی‌ها تمام تهدیدات مطرح شده‌شان در روزهای گذشته را پس گرفتند؛ چراکه شهرک نشینان احساس وحشت می‌کنند و فصل گردشگری آنها در خطر است، علاوه بر این ارزش پول آنها در برابر دلار در حال کاهش است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.