بازدید مقام‌های جمهوری ‌باشقیرستان از غرفه شرکت‌ مهندسی و توسعه گاز ایران

به گزارش سیمای انرژی، مدیران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران که به نمایندگی از وزارت نفت در نمایشگاه شهر اوفا پایتخت جمهوری خودمختار باشقیرستان حضور داشتند در روز پنجشنبه (چهارم خردادماه) میزبان آندری نظراف، معاون وزیر نفت جمهوری‌ باشقیرستان روسیه و هیئت همراه بودند.

علیرضا شکوهیان، معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در این دیدار ضمن برشمردن فعالیت‌ها و قابلیت‌های این شرکت در ساخت و راه‌اندازی پالایشگاه‌ها، خطوط لوله گاز و تاسیسات تقویت فشار گاز بر آمادگی صدور خدمات فنی و مهندسی تأکید کرد. نظراف هم با اشاره به حجم بالای تأسیسات نفتی در این جمهوری، برای همکاری‌های بیشتر اعلام آمادگی کرد.

مدیران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران همچنین در رایزنی‌های فشرده با نمایندگان شرکت‌های حاضر در این رویداد، ضمن ارائه ظرفیت‌های صنعت گاز ایران، از نیازها و توانمندی‌های گازی دیگر کشورهای مشارکت‌کننده مطلع شدند.

براساس این گزارش، بازارسازی خارجی برای محصولات داخلی از سیاست‌های مهم کشور و وزارت نفت برای سودآوری و اشتغال مهندسان داخلی است و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز در صنعت گاز  ایران با تکیه به تجمیع سال‌ها تجربه و دانش تخصصی و عملیاتی متخصصانش، این رسالت را به‌عهده دارد و در گفت‌وگوهای فشرده با کشورهای هدف، مصمم است برای نخستین بار صنعت گاز کشور را وارد عرصه بین‌الملل کند. 

منبع : شانا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.