شهادت ۲ فلسطینی در یورش سربازان اسرائیلی به نابلس

سربازان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه به اردوگاه شهر نابلس حمله کرده و یک منزل را در آنجا محاصره کردند. شبکه خبری المیادین به نقل از برخی شاهدان عینی اعلام کرد که در این درگیری‌ها که همچنان ادامه دارند، تاکنون دو تن به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش سیمای انرژی، به نقل از خبرگزاری «سما»ی فلسطین، سربازان اسرائیلی صبح امروز با یورش به شهر نابلس، یک منزل در اردوگاه بلاطه در این شهر را محاصره کردند.

برخی منابع محلی نیز از انتقال تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به این اردوگاه از خیابان‌های القدس و روجیب و آغاز درگیری‌های مسلحانه‌ای میان سربازان اسرائیلی و نیروهای مقاومت در این اردوگاه خبر دادند.

به گفته این منابع، نیروهای اشغالگر به محله الیاسمینه یورش بردند و در حال حاضر درگیری‌هایی در اردوگاه شکل گرفته است.

طبق اظهارات این منابع، گروهی از سربازان اسرائیلی نیز در حال حاضر از سمت پایگاه حواره به این اردوگاه یورش آورده و در حال تقویت نیروی نظامی خود هستند.

آنها افزودند، اشغالگران همزمان با محاصره منزلی در این اردوگاه بر بالای ساختمان‌ها رفته و نیروهای تک‌تیرانداز را در آنجا مستقر کردند.

برخی منابع پزشکی از زخمی شدن برخی از شهروندان در این یورش و ممانعت اشغالگران از ورود خودروهای آمبولانس برای امدادرسانی به آنها خبر دادند.

همچنین صدهای انفجارهایی از داخل اردوگاه شنیده می‌شود. گفته شده دو تن شهید و تعدادی زخمی شده‌اند.

 انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.