عمران خان: عاملان ترور من در مسند قدرت هستند

عمران‌خان گفته تهدید به مرگ هنوز بخشی از زندگی اوست تا وقتی که بتواند به قدرت برگردد و افرادی که قصد ترورش را داشتند، پاسخگو کند.

به گزارش سیمای انرژی، عمران خان، نخست وزیر برکنار شده پاکستان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفت از دو تلاش برای سوءقصد در روزهای گذشته جان سالم به در برده که یکی از آنها در مقابل دادگاهی در اسلام آباد بود و دیگری هم زمانی بود که عاملان دولتی پلیس را برای تیراندازی به سمت جمعیتی از حامیان من پیش از دستگیری ترغیب کرده بودند.

نخست وزیر برکنار شده پاکستان افزود: این تهدید جدی و واقعی است چون این افراد هنوز در مسند قدرت هستند. آنها نگرانند که اگر من در انتخابات پیروز شوم دچار مشکل می‌شوند یا پاسخگو خواهند بود.

وی شهباز شریف، نخست وزیر کنونی، رعنا ثناالله وزیر کشور و فیصل نصیر، ‌از مقام‌های ارشد اطلاعاتی پاکستان را به توطئه چینی برای ترور خود در جریان کارزار انتخاباتی نوامبر گذشته میلادی مقصر دانست.

شهباز شریف دست داشتن در این تلاش برای ترور را رد و عمران خان را به گسترش و اشاعه دسیسه‌های نادرست و بی اهمیت متهم کرد.

وی همچنین تبانی با آمریکا به منظور برکنار کردن عمران خان را نیز رد کرده است.

نخست وزیر برکنار شده پاکستان افزود: آنها نگرانند حزب من در راس کار قرار گیرد.

حزب تحریک انصاف عمران خان پس از برکناری وی از قدرت، ۲۹ مورد از ۳۷ انتخابات میان دوره‌ای را به دست آورده و نظرسنجی گالوپ نشان می‌دهد که محبوبیت وی در اوایل این ماه ۶۱ درصد است، در حالی که شهباز شریف ۳۲ درصد بود. انتخابات ایالتی در مناطق تحت کنترل حزب تحریک انصاف یعنی پنجاب و خیبر پختونخوا قرار بود در ۳۰ آوریل برگزار شود، اما تا اکتبر به تعویق افتاد، چون دولت اسلام آباد بودجه مربوط به انتخابات را از ایالت ها دریغ کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

عمران عاملان هستند

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.