الحوثی: آمریکا درصدد حفظ ریاض و ابوظبی در جنگ یمن است

رهبر انصارالله یمن در سخنانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را به تلاش برای تداوم جنگ در یمن در راستای دستیابی به اهدافشان متهم کرد.

به گزارش سیمای انرژی، به نقل از شبکه المسیره، عبد الملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی در این باره اظهار کرد: کشورهای منطقه‌ای عضو ائتلاف متجاوز یعنی عربستان سعودی و امارات خوب از خسارت‌هایشان در جنگ مطلع هستند و با این حال آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل در تلاش هستند تا ریاض و ابوظبی را در جنگ علیه یمن حفظ کنند.

وی تأید کرد: با شکست تجاوز، پایداری و مقاومت مردم ما باید برای به ثمر رسیدن و حفظ دستاوردها ادامه یابد و هیچ راه حلی برای کشورهای متجاوز جز توقف تجاوز و محاصره و پایان اشغالگری وجود ندارد.

وی افزود: یکی از اهداف ائتلاف متجاوز که با مقاومت مردمی خنثی شد، ایجاد پایگاه‌های نظامی در سراسر جغرافیای یمن و سرقت ثروت آن است.

الحوثی خاطرنشان کرد: تنها راه صلح در یمن، توقف تجاوز و محاصره، پایان دادن به اشغال، بازسازی، جبران خسارات وارده و تکمیل فرآیند تبادل اسرا است.

وی در ادامه از حزب‌الله لبنان و سید حسن نصرالله، دبیرکل آن به دلیل اتخاذ مواضع حمایتی از ملت یمن تشکر و قدردانی کرد.

رهبر انصارالله یمن همچنین با صدور فراخوانی خواستار مشارکت گسترده مردمی در راهپیمایی عصر امروز (یکشنبه) به مناسبت هشتمین سالروز مقاومت ملی یمنی‌ها شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.