حضور عمران ‌خان با ماسک شیمیایی در میان حامیانش/ تعلیق حکم دستگیری تا ۱۰ صبح فردا

دادگاه پاکستان امروز (چهارشنبه) عملیات پلیس این کشور را مبنی بر دستگیری عمران خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان در منزلش تا ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه به حالت تعلیق درآورد و پس از این اتفاق، خان از ترس شلیک گاز اشک‌آور با ماسک شیمیایی برای حامیانش سخنرانی کرد.

به گزارش سیمای انرژی، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیروهای امنیتی پاکستان امروز در حوالی منزل عمران خان به دلیل عدم حضورش در دادگاه حضور یافتند تا این نخست‌وزیر سابق پاکستان را دستگیر کنند.

حامیان عمران خان پیشتر در نزدیکی منزلش تجمع کردند تا مانع دستگیری او شوند، نیروهای امنیتی پاکستان هم به شلیک گاز اشک‌آور و ماشین آب‌پاش متوسل شدند تا این افراد را متفرق کنند.

اما سپس به دستور دادگاه پاکستان، عملیات پلیس این کشور به حالت تعلیق درآمد و نیروهای امنیتی از منطقه لاهور (محله منزل عمران خان) عقب‌نشینی کردند. بعد از این عقب‌نشینی، خان در جلوی منزلش با ماسک شیمیایی ایستاد و برای حامیانش سخنرانی کرد.

عمران خان، این ستاره سابق کریکت و رهبر ۷۰ ساله کنونی اپوزیسیون هفته گذشته برای پاسخ به اتهاماتش در دادگاه حاضر نشد و ظاهرا این اقدام برای این بود که از دستگیر شدنش جلوگیری کند.

این جلسه استماع توسط قاضی ظفر اقبال تعیین شد و عمران خان موظف بود تا شخصا برای پاسخگویی به اتهامات مربوط به فروش هدایای دولتی در زمان ریاستش به دادگاه توضیح دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.