پردیس علوم و فناوری صنعتی در دانشگاه شریف راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه خبری سیمای انرژی به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، در نشستی با حضور رسول جلیلی رئیس دانشگاه شریف، ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، طالبی رئیس پارک علم و فناوری شریف و برخی از معاونین و مدیران این دو مجموعه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی شریف و صندوق بازنشستگی کشوری منعقد شد.

این تفاهم‌نامه همکاری با هدف راه‌اندازی پردیس علوم و فناوری صنعتی به منظور استقرار واحدهای فناور و دانش‌بنیان مرتبط با حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی، معدن و فلزات بین دانشگاه صنعتی شریف و صندوق بازنشستگی کشوری امضا شد.

در ابتدای این نشست رسول جلیلی، رئیس دانشگاه در سخنانی به معرفی ظرفیت‌های زیست‌بوم دانشگاه صنعتی شریف پرداخت و حرکت در جهت گسترش فناوری و توسعه منابع درآمدی دانشگاه و تلاش برای حل چالش‌های موجود در صنعت را از دغدغه‌های دانشگاه دانست.

وی در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم با بررسی و استفاده از ظرفیت‌های هر دو مجموعه به سمت توسعه دستاوردهای صنعتی و فناورانه حرکت کنیم.

در ادامه این نشست ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اهمیت فناوری و نوآوری در کشور گفت: ما کشوری ثروتمند در حوزه علم و فناوری هستیم، در واقع فناوری بدنه‌ای از دانش است و ما باید گامی مهم در جهت خلق ارزش و توسعه زیرساخت‌های کشور برداریم تا بتوانیم به جایگاهی که شایسته است برسیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های هر دو مجموعه در ایجاد پردیس‌های مشترک و در راستای توسعه اقتصادی کشور بهره‌برداری کنیم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.