کشف 2 میلیارد ریال انواع مواد محترقه/ 3 متهم دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری سیمای انرژی، سرهنگ اردشیر نادری  سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و توزیع مقادیر زیادی مواد محترقه در یک انبار در حوالی "گلبرگ" تهران بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 147 پلیس پیشگیری قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهمان علاوه بر دپوی مواد اولیه ساخت مواد محترقه در یک انبار کالا، تعداد فراوانی مواد محترقه ساخته شده را نگهداری و در حال انتقال این اقلام به بازار تهران است.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران در ادامه افزود: ماموران با شناسایی محل دپوی مواد محترقه پس از هماهنگی های قضائی راهی محل دپوی مواد محترقه شدند و در یک عملیات ضربتی 3 متهم که در حال انتقال مواد محترقه از داخل انبار به داخل یک دستگاه خودروی سواری بودند، دستگیر کردند.

نادری خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیسی 11 کیلو مواد اولیه محترقه و بیش از 4 هزار مواد محترقه آماده فروش کشف و کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را بیش از 2 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی اضافه کرد: هر 3 متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودروی سواری که متهمان با آن اقدام به انتقال مواد محترقه می کردند توقیف شد. کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.