سی‌وششمین جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد گشایش یافت

به گزارش سیمای انرژی به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه‌ و بویراحمد، سالار خشایی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه گفت: این جایگاه که با مشارکت شهرداری پاتاوه و بخش خصوصی احداث شده، دارای هفت تلمبه و ۱۶ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

وی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل ۱۵۰ میلیارد ریال واقع در شهر پاتاوه، پل ارتباطی جنوب به شمال کشور، کیلومتر ۵۰ مرکز استان از ناحیه مرکزی به‌صورت رسمی به بهره‌برداری رسید و با ساخت این جایگاه تعداد هشت نفر به‌صورت مستقیم مشغول به فعالیت شدند.

مدیر منطقه کهگیلویه و بویراحمد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، توسعه خدمات نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه سوخت برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و هموطنان برشمرد.

مهدی روشنفکر، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین ضمن قدردانی و تشکر از مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با همه ظرفیت‌ در بخش‌های مختلف، نیازمند حضور سرمایه‌گذراران است که این مهم به همکاری همه‌جانبه نیاز دارد.

وی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب با ایجاد چنین جایگاه‌هایی به‌منظور خدمات‌رسانی و رفاه در مسیرهای ارتباطی و مناطق مختلف، در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام برداشته است.

به گزارش سیمای انرژی، جایگاه سوخت «شهرداری پاتاوه» واقع در ناحیه مرکزی با حضور نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، مدیر و رؤسای واحدهای منطقه به بهره‌برداری رسید.

منبع : شانا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.