مرحوم غفوری‌فرد خود را وقف انقلاب و نظام کرده بود

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سرویس‌خبری سیاسی پایگاه خبری سیمای انرژی، درباره مرحوم حسن غفوری‌فرد که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، طی سخنانی اظهار داشت: ما مرحوم غفوری‌فرد را از اول انقلاب که استاندار خراسان بود می‌شناسیم که از همان زمان دارای مواضع انقلابی و ولایی بود.

وی افزود: بنده و ایشان در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی حضور داشتیم و مرحوم غفوری‌فرد در آن دوره عضو هیئت‌رئیسه مجلس بودند؛ مواضع شفاف و روشن او در دفاع از نظام و ولایت فقیه مشهود بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ایشان در طول سال‌های فعالیت سیاسی خود مکرراً برای سخنرانی به شهرهای مختلف دعوت می‌شد و چهره‌ای شناخته‌شده و دلسوز بود. او ضمن روحیه تشکیلاتی و فعالیت‌های متعدد تا همین اواخر که دچار بیماری بود در جلسات حضور می‌یافت.

حسینی عنوان کرد: با توجه به ریاست وی در سازمان تربیت بدنی، جایگاه خاصی هم بین ورزشکاران داشت. او خود را وقف انقلاب و نظام اسلامی کرده بود و امیدواریم با شهدا و اولیای الهی محشور شود.

وی هم‌چنین خاطر نشان کرد: مرحوم غفوری‌فرد انسان بسیار منضبط و منظمی بود و در همه‌ی جلسات با خط خوش یادداشت‌برداری می‌کرد و اگر دفاتر ایشان منتشر شود، در می‌بابیم به‌نوعی تاریخ انقلاب اسلامی را تدوین کرده است. بنده در ادوار مختلف کمتر کسی را دیدم با این دقت نکات را یادداشت‌برداری کند و او خاطرات و موارد را به‌خوبی یادداشت کرده که می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد؛ امیدواریم این اقدام توسط بیت ایشان انجام شود.

نماینده اسبق مجلس بیان کرد: وی خدمات متعددی به مردم خراسان داشته و خادم حرم امام رضا(ع) هم بود و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) دفن خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

مرحوم غفوری انقلاب

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.