مهم‌ترین بخش ایمنی در کار صیانت از منابع انسانی است

به گزارش سیمای انرژی به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، عباس رزمی در نخستین همایش ملی ایمنی و بازرسی در صنعت حفاری اظهار کرد: وقتی انسان سالم داشته باشیم، تجهیزات و تأسیسات را سالم نگهداری می‌کند و تجهیزات سالم محیط اطراف را سالم نگه می‌دارد.  

وی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران دومین شرکت عظیم بالادستی شرکت ملی نفت ایران در حوزه نیروی انسانی و در شمار تخصصی‌ترین بخش صنعت است که در فرآیند تولید پس از زمین‌شناسی، از مرحله اکتشاف تا تولید نقش محوری به‌عهده دارد.  

مدیر اچ‌اس‌ائی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه در حوزه نفت در لایه بالادستی با هیدروکربورها سر و کار داریم که خطرناک‌ترین منابع در جهان به‌شمار می‌آیند، گفت: شناخت از دشواری‌ها و سختی کار و ریسک و خطرات در عملیات حفاری نیاز به بررسی میدانی و حضور در مناطق عملیاتی دارد.

رزمی افزود: حفاری تنها صنعتی است که در خیلی حوزه‌های آن نیاز به فعالیت فوق‌العاده دارد، بنابراین در بحث ایمنی و بازرسی در این حوزه باید لایه ایمنی را به سمت پیشگیری ببریم.  

وی با تاکید بر اهتمام ویژه به امر آموزش در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست، از شرکت ملی حفاری ایران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان به عنوان برگزارکنندگان همایش ملی ایمنی و بازرسی در صنعت حفاری با رویکرد صیانت از نیروی انسانی قدردانی کرد.

منبع : شانا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.