رئیس سابق شاباک: طی چند هفته وارد جنگ داخلی می‌شویم

به دنبال تشدید اختلافات میان صهیونیست‌ها درپی اقدامات جنجالی کابینه رژیم اشغالگر، رئیس اسبق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) از احتمال ورود این رژیم به جنگ داخی طی چند هفته آتی پرده برداشت.

به گزارش سیمای انرژی، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، «یووال دیسکین» رئیس سابق شاباک در این باره اذعان کرد: ممکن است که اسرائیل طی چند هفته وارد یک جنگ داخلی شود.

وی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفت: این یک دولت کاملا راست نیست، بلکه یک دولت کاملا تروریست است.

دیسکین ادامه داد: من می‌دانم که شاباک و پلیس اسرائیل تمام تلاش خود را می‌کنند تا مجریان عملیات‌ها را شناسایی کنند، اما من فقط می‌توانم بگویم که قلبم  با ساکنان شهرک «حواره» است.

وی در ادامه انتقاد از دولت نتانیاهو تاکید کرد: این دولت نفرین شده موفق شد امنیت داخلی ما را به پایین‌ترین سطح خود و شاید بدترین سطح در طول تاریخ اسرائیل تضعیف کند. این یک دولت تروریستی کامل است.

این اظهارات درحالی بیان شده است که اراضی اشغالی درحال حاضر صحنه تظاهرات گسترده علیه کابینه تندرو نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی آن است.

پیش از این نیز مقامات سابق و فعلی رژیم صهیونیستی و در راس آنها اسحاق هرتزوگ، رئیس این رژیم نسبت به پیامدهای اقدامات جنجالی کابینه و خطر فروپاشی رژیم اسرائیل هشدار داده بودند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

شاباک داخلی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.