لبنان خواستار برداشتن سیم خاردارهای نصب شده در مرز توسط رژیم صهیونیستی شد

ارتش لبنان خواستار برداشتن سیم خاردارهای نصب شده توسط اسرائیل در منطقه مورد مناقشه در مرز جنوبی لبنان شد.

به گزارش سیمای انرژی، به نقل از سایت النشره، در نشست فوق‌العاده سه جانبه که با حضور فرمانده نیروهای یونیفل، هیئتی از ارتش رژیم صهیونیستی و ارتش لبنان در مقر این نیروها در شهرک راس ناقوره در جنوب لبنان برگزار شد، هیئت لبنانی بر لزوم برداشتن سیم خاردارهایی تاکید کرد که اخیراً رژیم صهیونیستی در منطقه‌ای قرار داده که خط آبی را از سوی لبنان در شهر العدیسه (جنوب) حفظ می‌کند.

ارتش لبنان همچنین بر لزوم برداشتن حصار رژیم صهیونیستی روی تپه راس ناقوره در شمال خط آبی و همچنین برداشتن دیوار سیمانی در همان منطقه بین لبنان و فلسطین اشغالی تاکید کرد.

هفته گذشته پس از آنکه ارتش لبنان مانع از انجام عملیات حفاری نیروهای صهیونیستی در نزدیکی حصار مرزی روبروی منطقه «کفر کلا» در جنوب لبنان شد، درگیری‌هایی در مرز جنوبی رخ داد.

در این دیدار، طرف لبنانی بر لزوم عقب نشینی دشمن اسرائیلی از تمامی اراضی اشغالی لبنان از جمله مزارع شبعا و تپه‌های کفرشوبا تاکید کرد.

لبنان تقریباً روزانه از نقض حریم هوایی و آب‌های سرزمینی خود توسط اسرائیل شکایت می‌کند و از سازمان ملل می‌خواهد که برای توقف این تخلفات، به ویژه بمباران سوریه از طریق حریم هوایی لبنان، مداخله کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.