وزیر بهداشت:? ساده‌زیستی و مردم‌دوستی از جمله حسنات مرحوم شیبانی بود

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری سیمای انرژی، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی، طبیب، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و بنیانگذار هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر بهرام عین اللهی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت طبیب پارسا، مجاهد و مردمی، ‌مرحوم جناب آقای دکتر عباس شیبانی موجب تأسف و تألم فراوان شد. این شخصیت وارسته و‌ خدوم، سالها در راه دشوار انقلاب اسلامی به مبارزه پرداخت و پس از استقرار نظام اسلامی در مسئولیت‌های گوناگون از جمله  نمایندگی مجلس شورای اسلامی و تأسیس و اداره هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، منشا خدماتی ارزنده و به یادماندنی گردید.

ارادت عمیق و راسخ به امام راحل و  رهبر معظم انقلاب، پایمردی و اخلاص در کمک به محرومان به ویژه بیماران نیازمند، ساده زیستی و مردم دوستی در زمره حسنات آن مرحوم است که امید است خداوند متعال  پاداش خدمات خالصانه او را با  فضل و کَرََم به وی برگرداند. 

اینجانب این مصیبت را به خانواده گرامی ایشان و به خانواده بزرگ نظام سلامت کشور  تسلیت می گویم و برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن فقید سعید،  علو درجات طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.