خوش رقصی بازیگردانان داخلی باعث حذف ایران از کمیسیون مقام زن شد

محمد زاده، عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با سرویس‌خبری گروه دانشگاه پایگاه خبری سیمای انرژی اظهار داشت: سازمان ملل نهادی است که شاید با هدف تلاش برای برقراری صلح، امنیت، رشد و توسعه پایدار کشورهای مختلف ایجادشده اما برای ایران همیشه تداعی کننده قطعنامه هایی بوده است که در نتیجه سیاسی کاری و سیاه نمایی به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به حذف ایران از کمسیون مقام زن این سازمان پس از شیطنت های امریکا اظهار داشت: آنچه در نهایت رقم خورد رای موافق به پیش نویس طرحی بود که توسط کشوری نوشته شده است که خود به همراه متحدانش نظیر رژیم غاصب صهیونیستی و کانادا رقم زننده بخش بزرگی از خشونت جهانی علیه زنان و کودکان هستند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: این طرح که در نتیجه خوش رقصی بازیگردانان داخلی به تصویب رسید، از سویی عدم استقلال سازمان ملل و از سوی  دیگر تبدیل حقوق بشر به ابزاری نرم برای تحمیل ظلم آمریکا به کشورها را به رخ جهانیان کشید که با تهدید و تطمیع کشورها به اهداف ناصوابش می رسد.

محمدزاده افزود: سکوت کر کننده دبیرکل سازمان ملل در قبال این اقدام جانبدارانه آمریکا و همپیمانانش مهر تاییدی بر تناقضات رفتاری این سازمان است که با تصمیماتشان بند بند اهداف شکل گیری خود را به مذبح بردند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: لغو عضویت ایران نه ماحصل واقعیات و مستندات که در نتیجه تحریفات امپراطوری رسانه ای غرب به نفع مطامع غرب است. سازمان ملل باید در قبال این اقدام شرمسارانه خود که نه تنها ظلم و تبعیض آشکار علیه زنان ایرانی است بلکه زیر سوال بردن شان و جایگاه حقوقی مستقل این نهاد است، پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.