وزیر دفاع ترکیه: تنها راه نجات تروریست‌ها تسلیم شدن است

وزیر دفاع ترکیه در سخنانی بر تداوم عملیات‌های نظامی آنکارا در مناطق شمالی سوریه و عراق علیه گروه‌های کُرد مسلح مستقر در این مناطق تاکید کرد.

به گزارش سیمای انرژی، به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در این باره اظهار کرد: ترکیه قاطعانه به استراتژی خود برای ریشه‌کن کردن منابع تروریسم ادامه می‌دهد و نیروهای ترکیه تلاش می‌کنند که حین مبارزه با تروریسم به غیرنظامیان آسیبی وارد نکنند.

وی عملیات نظامی ترکیه در مناطق شمالی سوریه و عراق را ستود و تاکید کرد: نیروهای ترکیه مواضع سازمان تروریستی "پ.ک.ک" را درهم می‌کوبند.

آکار افزود: تنها راه نجات تروریست‌ها تسلیم شدن در برابر عدالت و دستگاه قضاست و در غیر این صورت نیروهای مسلح ترکیه آنها را در هر مکانی که باشند تعقیب و خنثی خواهند کرد.

وی ادامه داد: ترکیه به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورهای همسایه احترام می‌گذارد و درصدد حفظ امنیت و ایمنی مرزها و شهروندان خود است.

ترکیه یکشنبه ۲۰ نوامبر، یک عملیات نظامی تحت عنوان "پنجه-شمشیر" را علیه نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) در مناطق شمالی عراق و سوریه آغاز کرد و به اجرای عملیات زمینی هم تهدید کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.