توزیع ۶ هزار بسته نوشت‌افزار در مدارس مناطق محروم غرب کارون

به گزارش سیمای انرژی به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، طی آیینی با حضور عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خوزستان، ایاد مطوری، فرماندار هویزه و حجت‌الاسلام ساعدی، امام جمعه موقت این شهر، روز سه‌شنبه (یکم آذرماه)، بسته‌های کمک‌تحصیلی ویژه دانش‌آموزان نیازمند مناطق غرب کارون در روستای یزدنو از توابع شهرستان هویزه اهدا و توزیع شد.

در این مراسم عذاری‌ اهوازی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج‌ اظهار کرد: امروز در این منطقه ۳ هزار بسته نوشت‌افزار اهدایی شرکت ملی نفت ایران توزیع می‌شود که این کار پسندیده به ابتکار مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و پیرو اقدام‌های تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان شرکت ملی نفت ایران، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و کمیته امداد امام خمینی (ره) با عنوان طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان محروم مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این پویش همسو با مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران و برای حمایت و توانمندسازی دانش‌آموزان بومی و محروم مناطق نفت و گازخیز کشور و رفع بخشی از آلام و مشکلات آموزشی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) این شهرها بود، در این پویش شرکت‌های نفت و گاز اروندان و مناطق نفت‌خیز جنوب در مجموع حدود ۱۰ هزار بسته آموزشی و نوشت‌افزار از طریق کمیته امداد به دانش‌آموزان مناطق محروم و نفت‌خیز استان خوزستان اهدا و توزیع کردند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: این بسته‌های تحصیلی و آموزشی تولید داخل شامل کیف و نوشت‌افزار است و در میان دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم شهرستان‌های هویزه، سوسنگرد، خرمشهر و شادگان و روستاهای همجوار تأسیسات نفتی این شرکت با همکاری کمیته امداد توزیع شده است.

عذاری‌ اهوازی ضمن قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در کاهش محرومیت‌ها افزود: در واقع حمایت از محرومان، یکی از وظایف اصلی ما به‌شمار می‌رود که خدمتگزار این نظام مقدس هستیم و وظیفه ذاتی ماست که با نهادهای حمایتی همکاری کنیم و یاور نیازمندان باشیم.

در ادامه این مراسم مدیرکل کمیته امداد خوزستان ضمن قدردانی از شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی نفت ایران برای اهدای بسته‌های نوشت‌افزار، بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند تأکید کرد و گفت: شرکت‌ها و صنایع در کنار خیرین و نیکوکاران حقیقی، در کمک‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد همکاری می‌کنند و برای رفع فقر ضروری است همه دستگاه‌ها در کنار یکدیگر نسبت به حل مشکل محرومان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند از جمله اهداف مهم این نهاد است، گفت: کمیته امداد خوزستان افتخار خدمت به ۴۵ هزار دانش‌آموز را دارد که در زمینه تأمین مشاوره تحصیلی آموزشی فرهنگی و تأمین بسته‌های حمایتی شامل نوشت‌افزار، کیف، کفش و پوشاک و... برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام می‌کند.

در ادامه این مراسم، لوازم تحریر میان دانش‌آموزان مدرسه پسرانه ۲۲ بهمن روستای یزدنو توزیع شد.

منبع : شانا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.