سفر معاون وزیر دفاع آمریکا به اراضی اشغالی، بحرین و امارات

معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا امروز (چهارشنبه) برای دیدار با مسؤولان عالی‌رتبه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی وارد اراضی اشغالی شد و قرار است در ادامه نیز به بحرین و امارات سفر کند.

به گزارش سیمای انرژی، به نقل از سایت الحره، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای اعلام کرد: کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز (چهارشنبه) برای دیدار با مسؤولان عالی‌رتبه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و نیز هدایت هیئت آمریکایی در گروه مشورتی سیاست‌های دفاعی برای بررسی منافع امنیتی مشترک، وارد اراضی اشغالی شد.

طبق این بیانیه، کال در این سفر از برخی از نوآورترین شرکت‌های فناوری "دفاعی" در اراضی اشغالی بازدید خواهد کرد تا شاهد توانمندی‌های "نوظهور و مهم" آنها باشد.

همچنین بر اساس بیانیه یاد شده، این مسؤول آمریکایی به بحرین سفر خواهد کرد تا در برنامه‌ای که موسسه بین‌المللی پژوهش‌های استراتژیک در گفتگوی منامه برگزار می‌کند، سخنرانی کرده و دیدارهایی نیز با همتایان خود در این کشور داشته باشد.

سخنگوی پنتاگون در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: این برنامه تریبون مهمی برای تبادل نظرات بین‌المللی است و معاون سیاسی وزارتخانه تلاش‌های انجام شده برای تقویت همکاری‌ها در خاورمیانه و نیز اهداف امنیتی مشترک گفتگو خواهد کرد.

در ادامه بیانیه یاد شده آمده است، کالین کال سفری نیز به امارات خواهد داشت و در آنجا ریاست هیئت آمریکا در گفتگوی نظامی مشترک سالانه را بر عهده خواهد داشت و این هیئت بر تقویت روابط دوجانبه و امنیت منطقه‌ای متمرکز خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.