امیر قطر با السیسی دیدار کرد

امیر قطر از رئیس جمهوری مصر به خاطر تلاش‌هایش در راستای حمایت از امور مربوط به کشورهای عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس در تمامی زمینه‌ها تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سیمای انرژی، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر خاطرنشان کرد، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در دیوان پادشاهی با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر دیدار کرد و دو طرف نخست مذاکراتی را به صورت انفرادی و سپس مذاکرات گسترده‌تری را با اعضای هیئت دو کشور برگزار کردند.

بسام راضی همچنین تصریح کرد، امیر قطر از سفر تاریخی رئیس جمهوری مصر و نخستین سفر رسمی وی به دوحه استقبال کرد.

امیر قطر در جریان این دیدار روابط برادرانه میان دو کشور دوست را ستود و تلاش‌های مصر در راستای حمایت از امور مربوط به کشورهای عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس در تمامی زمینه‌ها را ارج نهاد.

تمیم بن حمد آل ثانی بر تمایل کشورش برای تقویت همکاری دوجانبه میان قطر و مصر در زمینه‌های مختلف طی دوره آتی از طریق افزایش سرمایه‌گذاری‌های قطر در مصر و بهره‌برداری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری لازم تاکید کرد.

امیر قطر همچنین نقش برجسته مصر در تقویت سازوکار اقدام مشترک عربی در مقابله با بحران‌ها و چالش‌های پیش روی منطقه، حفاظت از ثبات و بهبود اوضاع اقتصادی، اجتماعی و رشد و توسعه‌ محور را ارج نهاد.

رئیس جمهوری مصر در سفری رسمی وارد قطر شد و در فرودگاه مورد استقبال امیر قطر قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

السیسی دیدار

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.