عربستان تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

در پی کشف گورهای جمعی در بیمارستان‌های غزه، وزارت خارجه عربستان تداوم بدون بازدارندگی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش سیمای انرژی، این وزارتخانه همزمان با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشف گورهای جمعی در بیمارستان‌های این باریکه با صدور بیانیه‌ای جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد که آخرین آن کشف گورهای جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب غزه است.

اداره دفاع مدنی در غزه اعلام کرد شمار اجساد پیدا شده در گور جمعی بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس به ۲۸۳ تن رسیده است که ارتش رژیم صهیونیستی پس از ارتکاب جنایت‌های بسیار از آن عقب‌نشینی کرد.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه خود اعلام کرد ناکامی جامعه جهانی در فعال‌سازی مکانیسم‌های پاسخگویی در قبال نقض قوانین بین‌المللی توسط رژیم اشغالگر، منجر به نقض بیشتر و تشدید فجایع و ویرانی‌های انسانی خواهد شد.

به نوشته روزنامه رای‌الیوم، عربستان بار دیگر از جامعه بین‌الملل خواست مسئولیت خود را برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان غزه بر عهده بگیرد و این رژیم را برای قتل عام‌هایی که مرتکب شده است، مجازات کند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که طبق آمار فلسطین و سازمان ملل متحد، حدود ۱۱۲ هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند و نیز قحطی و ویرانی عظیم بر جای گذاشته است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.